Tworzenie filmików kręconych w tradycyjnych warunkach lub z drona to niejedyna możliwość wykorzystania treści audiowizualnych w marketingu. Live streaming to kolejny sposób na przyciągnięcie uwagi przyszłych i aktualnych klientów, a co więcej – angażowanie ich w transmitowane treści i możliwość interakcji w czasie rzeczywistym. Dlaczego jednak streaming należy organizować z pomocą profesjonalnej firmy fotograficznej? Przede wszystkim możesz wtedy polegać na doświadczeniu osób zajmujących się tworzeniem treści video, które dysponują wysokiej jakości sprzętem, potrafią manipulować oświetleniem i stworzyć kompozycję planu przyciągającą uwagę odbiorców.
Jak wykorzystać live streaming w marketingu
Popularnymi serwisami, które mogą posłużyć do transmitowania na żywo treści video, jest Facebook oraz YouTube. Ze względu na szerokie grono użytkowników obu portali filmy na nich umieszczane mogą poszerzyć zasięgi firmy. Co więcej, widzowie transmisji live mogą na bieżąco reagować na publikowany materiał i zadawać pytania. Taki sposób nawiązywania kontaktu z klientami może zwiększyć ich zaufanie do marki i tworzących ją osób, a tym samym zachęcić do zakupu produktu lub usługi. Realizacja transmisji na żywo pozwala na tworzenie efektywnej grupy docelowej, czyli świadomych konsumentów, którzy poszerzają swoją wiedzę o branży, którą reprezentuje Twoja firma – właśnie dzięki uczestniczeniu w live streamingach. Najważniejsze jest kreatywne podejście do formy i treści transmisji, czyli pomysł łączący wizję firmy odzwierciedlającą charakter marki ze wskazówkami profesjonalnego fotografa, który zrealizuje live streaming. W ramach akcji promocyjnej firmy warto więc poświęcić czas i środki na opracowanie kreatywnego materiału, przykuwającego uwagę dużej grupy osób.Realizacja transmisji na żywo – wydarzenia warte rozpowszechnienia
Działalność wielu firm to coś znacznie więcej niż dwustronne transakcje między pracownikami a klientami. Wiele przedsiębiorstw angażuje się także w rozwijanie i rozpowszechnianie branży, np. uczestnicząc w konferencjach, tworząc szkolenia, czy relacjonując w social mediach ważne wydarzenia. Tego typu projekty można udostępniać szerokiej publiczności za pomocą live streamingu. Dzięki podobnym inicjatywom Twoja firma będzie nie tylko kojarzona z produktami lub usługami, które oferuje, ale również z solidną dawką rzetelnej wiedzy, którą chce zapewnić swoim konsumentom.Odezwij się do nas
Zapytaj o ofertę
Przeczytaj na naszym blogu

Jak zacząć zarabiać na fotografii?
15 lutego, 2023

Zdjęcia zimy – jak uchwycić bajkowy klimat
28 stycznia, 2023

Prezent dla fotografa pod choinkę (i nie tylko)
8 grudnia, 2022

Fotografia wnętrz – jak przygotować nieruchomość do sesji?
17 listopada, 2022

Sesja zdjęciowa dla marki LAVARD (CAMPAIGN AW 2022)
29 października, 2022

Fotografia Produktowa – jak przyciągnąć uwagę klienta?
20 października, 2022